Foyer Bia Oko, Praha (12. 12. 2018 - 12. 3. 2019) — Výstava představuje dvacet polských plakátů na kterých jejich tvůrci pracovali s dominantním zobrazením detailu lidské hlavy, tváře. Ta je ze své podstaty velmi častým ústředním motivem ať filmového nebo divadelního plakátu a právě polští grafičtí designéři na svých plakátech z druhé půlky XX. století v tomto vynikali.
Hlavu, tvář začasto velmi efektně variovali do efektních podob a variant které zcela naplňovali poslání plakátu: upoutat pozornost, zastavit procházejícího člověka a vtáhnout ho do plakátové plochy a jejího příběhu.
Autorem jemuž byla právě hlava velmi častým východiskem v jeho plakátech byla jedna z legend polského plakátu Waldemar Swierzy (1931-2013). Je snadno rozpoznatelný v jeho variacích na různě expresivním způsobem posunuté hlavy a obličeje které jakoby nebyli statické ale kamsi letěli.
Plakátové hlavy Stasyse Eidrigeviciuse (1949) jsou pak fantaskními variacemi pracujícími z významově posunutými a zvětšenými detaily tváří a obličejů. Jan Lenica (1928-2001), další světoznámý polský afišista ve svými hlavami v jejich surreálném, barevně rozvlněném podání diváka šokuje a nemilosrdně vtahje do plakátového děje (Wozzeck, Fedra)