Autorské plakáty vznikaly nejen k americkým nebo italským filmům, ale i k snímkům z východní Evropy. Zajímavé jsou plakáty k japonským filmům, sovětským budovatelským ságám nebo k domácí kinematografii 60.let. Plakáty k filmům dalších zemí (zde neuvedených) naleznete přímo v naší databázi. Do vyhledávání stačí zadat jméno země, k jejímž filmům plakáty hledáte.
Pro “domácí” československé plakáty vznikalo logicky největší množství plakátových návrhů (u mnoha filmů existuje kromě výtvarných návrhů i několik variant fotografických plakátů).
K americkým filmům vzniklo nejvíce plakátů v 60. letech. S normalizací v 70. letech a stupňující se cenzurou amerických filmů v českých kinech ubývalo (uváděly-li se, nesměla v nich chybět silná kritika americké společnosti).
Stejně jako u amerických, i nejsilnější afiše pro britské filmy vznikly v 60. letech. Pozornost si zasluhuje řada plakátů s britským komikem Peterem Sellersem (Růžový Panter) a plakáty Josefa Vyleťala.
Sovětská kinematografie byla především v 70. a 80. letech v Československu silně protěžována. Existuje k ní značné množství plakátů (co do počtu realizovaných návrhů jí patří hned druhé místo za plakáty k českým filmům).
Za pozornost stojí především československé plakáty k japonským sci-fi filmům (Gamera kontra Gaos, Útok z neznáma, X-nestvůra z vesmíru) a plakáty k dílům A. Kurosawy (Děrsu Uzala, Dodesukaden).
Kinematografii zemí bývalé Jugoslávie reprezentují především velmi zdařilé plakáty Josefa Vyleťala (Let mrtvého ptáka, Slunce cizího nebe, Doktor Mladen a další).
Rovněž filmy “spřátelené” bulharské kinematografie zdomácněly v českých kinech. Výrazné plakáty k bulharským filmům vytvořil Zdeněk Ziegler, Josef Vyleťal, Olga Poláčková-Vyleťalová).
Zajímavé plakáty k maďarským filmům vytvořil kupříkladu V.V. Paleček (Muži a boj, Ukradené štěstí); Josef Vyleťal (Věčná obnova, Klíč k vraždě); Jan Kratochvíl (Svěží vítr).